Splošni pogoji - Plečnikova cvetličarna - SPLETNA CVETLIČARNA

 

Splošni pogoji poslovanja spletne cvetličarne  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Svetujemo vam, da  pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj  zapisane pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.


1. Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika ni potrebna. Pomeni, da se brskanje po artiklih in izvedba nakupa lahko izvede brez registracije. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava na dom oz. želeni naslov na območju Mestne občine Ljubljana, dostava na pokopališče, dostava v vežico), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.

Nakup se prične z izbiranjem med ponujenimi izdelki tako, da jih postavite v košarico z gumbom "Dodajte v košarico". Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom "Naprej". Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz 4 korakov: 1 – Podatki za račun 2 – Izbor načina dostave 3 – Izbor načina plačila 4 - Potrditev naročila. Naročilo lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom Zaključi naročilo. V tem primeru se obrnite na nas na telefonsko številko 01/420-17-90  v času uradnih ur ali na e-naslov trgovina@plecnikova-cvetlicarna.si.

Po opravljenem naročilu in plačilu boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo. Pozor! Preden ne dobite potrdila o uspešnem plačilu, nakup ne gre v izvedbo!

 

2. Način plačila, potrditev plačila in račun

Pri načinu plačila vam je na voljo:
- plačilo preko bančnih kartic
- plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je možno le v primeru osebnega prevzema ali dostave na dom oz. želeni naslov na območju Mestne občine Ljubljana.

Pri dostavi na dom oz. želeni naslov na območju Mestne občine Ljubljana je plačilo po povzetju možno le z gotovino.

V primeru naročila preko bančnih kartic je naročilo uspešno opravljeno po opravljenem plačilu in v trenutku, ko prejmete e-pošto iz naslova trgovina@plecnikova-cvetlicarna.si z oznako »Potrdilo o uspešno zaključenem naročilu«. Račun v papirnati obliki vam pošljemo po pošti.

 

3. Dostava šopkov, cvetličnih aranžmajev in žalnih aranžmajev

OBMOČJE DOSTAVE
Dostava na dom oz. želeni naslov na območju Mestne občine Ljubljana.

VSEBINA DOSTAVE
Pod vsebino dostave artiklov se smatra enkraten obisk na dogovorjenem  naslovu. Dostava se smatra kot neuspešna, kadar je naslovnik v času dostave na dogovorjenem naslovu nedosegljiv. Prav tako se smatra dostava kot neuspešna, kadar naslovnika s pomočjo danih podatkov ni mogoče poiskati. Če smatrate, da dostavljavec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke vas prosimo, da izkoristite polje "Komentar za dostavo" pri podatkih dostave. Vsak artikel lahko po dogovoru tudi sami prevzamete v  naši poslovalnici Plečnikova cvetličarna, Tomačevska 2, Ljubljana.

ČAS NAROČILA IN DOSTAVE
V kolikor ni dogovorjeno drugače, je naročilo potrebno oddati vsaj dva dni pred prevzemom ali dostavo in poravnati najkasneje do 19.00 ure delovnega dne pred prevzemom ali dostavo oziroma do 17.00 ure v soboto in do 13.00 ure v nedeljo  za prevzem ali dostavo v ponedeljek.

PLAČILO DOSTAVE:
Dostava je brezplačna za vsa enkratna naročila, ki so enaka oz. presegajo vrednost 50 EUR z DDV.

Če je znesek enkratno naročenih artiklov nižji od 50 EUR, se dostava zaračuna v vrednosti 10 EUR z DDV.

Na pokopališči Žale in Nove Žale ponudnik artikle dostavlja brezplačno ne glede na višino zneska naročenih artiklov.

 

4. Reklamacije

Reklamacije v zvezi z dostavljenim cvetnim aranžmajem bodo upoštevane v kolikor nam jih boste javili v roku 1 ure od izvršene dostave.

Reklamacije bodo upoštevane v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega  cvetnega aranžmaja; cvetni aranžma je bil dostavljen napačni osebi ali na napačni naslov). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.

Zaradi možnih zlorab odpoved naročila ni mogoča!

Zaradi sezonskih karakteristik in svežine cvetja ponudnik ne more jamčiti, da bo izgled cvetličnega aranžmaja v vseh podrobnostih enak objavljeni fotografiji. Ponudnik bo vedno težil k temu, da bodo cvetni aranžmaji enakovredni objavljeni fotografiji ter interesu naročnika. Ponudnik si pridržuje pravico, da zamenja eno ali več komponent v cvetnem aranžmaju, ampak vedno tako, da bo cvetni aranžma podoben opisu (stilsko in kvalitetno).

Cvetje ima na nekaterih fotografijah poln cvet. Ponudnik si pridržuje pravico, da za sestavo cvetličnega aranžmaja uporabi cvetje, ki ima cvetove še zaprte (popki), kar podaljšuje svežino in trajnost šopka.

Naročnik se mora zavedati, da podarja svež izdelek in čeprav ponudnik jamči, da uporablja cvetje najboljše kakovosti, je dolžina trajanja svežine cvetnega aranžmaja odvisna tudi od nege prejemnika.

Cvetje – opozorilo!

Nekatere vrste cvetja in listja so lahko toksične in povzročajo alergijske reakcije na koži. Cvetje je potrebno shranjevati izven dosega otrok in oseb z občutljivo kožo ter prati roke po rokovanju s cvetjem in listjem. Prah iz prašnikov nekaterega cvetja (lilij in anemon) lahko na tkanini pusti trajne madeže.

Nikdar ne puščajte cvetja blizu električnih naprav in vedno uporabljajte nekakšen zaščitni material med vazo s cvetjem in površino na kateri stoji.

 

5. Varnost

SPLETNA CVETLIČARNA uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

6. Cene

Vse cene v SPLETNI CVETLIČARNI so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV) odvisno od artikla, izdelka ali storitve.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

7. Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

8. Odveza odgovornosti

Plečnikova cvetličarna ne odgovarja za uporabo spletnih strani SPLETNA CVETLIČARNA in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov (barva, dodatni aranžerski izdelki), rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

9. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last podjetja ŽALE, d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last ŽALE, d.o.o. ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja ŽALE, d.o.o..

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

 

10. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte trgovina@plecnikova-cvetlicarna.si ali na poštni naslov ŽALE, d.o.o., Med hmeljniki 2, 1000 Ljubljana.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.